تکنیک بک لینک با آسمان خراش
نوشته شده توسط : مهمان نواز


تکنیک های ایجاد بک پیوند,ایجاد بک پیوند,دریافت کردن بک پیوند
دوستان عزیزم درین نوشته‌ی علمی بی نظیرترین ساخت بک لینک رایگان  و پیوند را معرفی می‌کنم. در حالتی که مقاله‌ها من‌را دنبال کرده باشید بارها با عبارت اسمان خراش مواجه گردیده اید و میدانید که‌این اسم الگوریتم های خاص بهینه سازی امیر قمصری میباشد. امیدوارم گزینه اعتنا شما قرار بگیرد و به شایسته ترین صورت ممکن از آن استعمال نمایید. می‌دانم به زودی این نوشته‌ی علمی فوق العاده اثر گذار و گرانبها هم مثل مجموع مقاله ها دیگر وب سایت نیوسئو و امیر قمصری در وبسایت های seo، خبری و … منتشر می گردد و بعضی حتی به نام خودشان منتشر می نمایند البته امیدوارم در محتوا دست نبرند تا کلیه از این تکنیک های ناب به کار گیری نمایند.

دوستان عزیزم بدانید که‌این نوشته‌ی‌علمی مسلما بخش اعظمی از سئوکاران را خشمگین می نماید، به این دلیل که آنان فکر‌می کنند همگی چیز را بایستی برای خویش نگاه دارا‌هستند و نکته ای را به کسی یادگرفتن ندهند در حالیکه سر پیروزی امیر قمصری و بیشتراز 100 برابر شدن سرمایه وی در سه سال صداقت در عمل و فراگیری و سرویس به دیگر افراد میباشد …

برویم رمز این تکنیک های ناب :

ساخت و ساز محتوا، بهتر از شایسته ترین!

درین تکنیک بایستی همت فرمائید محتوایی را منتشر نمائید که بتوانید با آن ضربه مشقت به شایسته ترین رقبای خویش بزنید.

برای این فعالیت فرایند پایین را انجام دهید:

تعیین کلمه ها کلیدی که میخواهید در آن‌ها درجه به دست بیاورید.
تک تک لغت ها کلیدی که تعیین کردید را در گوگل کاوش نمایید تا متوجه گردید که کدام حریف مرتبه ابتدا را دارااست. براین اساس سرسخت ترین رقبای خویش را در هر عبارت کلیدی پیدا خواهید کرد.
به محتوای منتشر گردیده در وبسایت قدرتمند ترین حریف خویش نگاهی بیاندازید و به‌این مسئله تصور کنید که چطور میگردد محتوایی بهتر از آن ساخت و ساز فرمائید. آیا نکته ای میباشد که بتوانید برای بهبود و ارتقاع محتوا به کارگیری نمایید؟ نقاط قوت و ضعف محتوا چه می‌باشد؟
دست به ایجاد محتوای برتر بزنید و آن را در وب سایت خویش منتشر فرمایید.
وب سایت هایی که به رقبای شما پیوند داده اند را پیدا فرمائید. برای این عمل میتوانید از ابزارهای seo وبسایت استعمال فرمایید که تا قبل از این معرفی کرده ام. همینطور وب سایت های کار کشته و مرتبطی که هنوز به رقبای شما بک لینک و پیوند تخصیص نداده اند را پیدا نمایید.
با به کارگیری از نشانی اینترنتی با مالکان این وبسایت ها یا این که وب لاگ ها رابطه برقرار فرمایید.
برای مثال:

درود حمید عزیزم

اینجانب مدتی بود که وب سایت/ بلاگ تو رو گزینه تحلیل و کاوش قرار دادم و نوشته ی علمی ای درباره با استراتژی های seo تارنما پیدا کردم. حقیقتا بایستی بگم نوشته ی علمی بی نظیری بود و از تلاوت اون بسیار لذت بردم.

ولی نکته ای که خواستم بگم این بود که تو یک لینک و پیوند به یک نوشته‌ی علمی سابق درباره با فاکتورهای درجه بندی گوگل تخصیص داده ای، اما اینجانب این نوشته‌ی‌علمی را دوست داشتم زیرا حقیقتا گرانبها بود. ولی در‌صورتی‌که دوست داری می تونی بدین نوشته‌ی‌علمی اینجانب که جدیدتر و به روزتر میباشد پیوند بدهی.

این لینک و پیوند نوشته‌ی‌علمی میباشد که می تونی برای اطمینان چک کنی. [link]

این نوشته ی علمی می تونه مقاله تو رو ارزشمندتر از گذشته بکنه. به هر اکنون، امیدوارم همچنان کارت رو عالی انجام بدی و غالب باشی.

 

همان طور که میبینید با صراحت درخواست بک پیوند مطرح نمی‌شود. شما هم می بایست در پیام ارسالی خویش اندکی توجه و احتیاط فرمائید و از درخواست صریح پیوند دوری کنید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: